Who Am I?

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Shaiendren Lempke - 16 juli 2015 22:19

Så, jag har den här ena "kompis" som bor i Sverige. Vi träffades för flera år sedan på ett nykteristläger och för inte så länge sedan började vi prata oavbrutet. Hela tiden, varje dag.

Men något har hänt eftersom för inte så länge sedan tog den personen mig bort från allting. Facebook, kik, skype och snapchat. Fick inte kontakt med personen på en vecka.

Persnen kontaktade mig sedan, och jag frågade förstås vad som hade hänt för att jag skulle ha förtjäna det där.

Personen svarade: Jag vet inte, jag var kanske full.

Löjligt eller hur? Trovärt? Inte det minsta.

Igår hände något med oss, något bra (enligt mig). Vi båda ville det.

Men idag då jag skickade på kik svarade inte personen så tänkte jag att "okej, sover kanske..." eller "är säkert upptagen och har inte hunnit kolla telefonen"

Timmarna gick förbi och jag skickade emellanåt. Så tänkte jag att "kanske jag tar en selfie på snapchat och skickar".

Personen var nowhere to be found i min kontaktlista. Jag tänkte att det var inte något fel med det. Jag försökte adda personen och surpriiiise-- det gick inte.

Jag började bli misstänksam. Loggade in på Facebook- kunde inte se personens profil. Messenger gav mig ett meddelande när jag försökte skicka ett-- "Du har inte tillåtelse att prata med den här personen". Great!

Jag for in på Skype-- inte min vän där heller.

Försökte skicka ett mess, funkade men fick inget svar.

Ringde, voicemail.


Erkänner att jag grät varje gång jag såg att personen inte var min vän någonstans.

Men vad kan jag göra? Nothing except cry.

Jag vet inte om jag orkar längre. Kanske det är bäst så. Men, sjukt tar det. Hela tiden.


 

Av Shaiendren Lempke - 16 juli 2015 00:59


Vad ska man göra om man gillar två killar och båda vill vara ihop med dig?

Jag är riktigt förvirrad, jag vet inte vad jag ska göra. Båda är riktigt söta och härliga killar. Jag vill absolut inte såra någon av dem, men jag kommer att göra det soon enough och det tar så sjukt.  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Who am I?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards