Who Am I?

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Shaiendren Lempke - 21 juli 2015 04:11

Soooo, there's this game... 

Game of war;

Ett spel där det finns människor som bryr sig (om du är på rätt allians), där du kan ha roligt, eller gömma dig från verkliga världen. Det är där jag är på nätterna eftersom jag inte kan sova. Spelet är som cigaretter, eller kanske jag borde säga nikotin, man blir beroende av det. Jag vet att jag blev genast jag började spela.

Var försiktig tho om du som läser börjar spela, once du är beroende kommer du att vilja grow i spelet och det finns gift packs att köpa, gör inte det!!

Jag funderade på att göra det för några minuter sedan, skulle ha blivit av med 100€ om inte det inte skulle ha funkat för någon anledning, pengar på kontot vet jag att jag har. Måste ha strulat till på nätet då jag kollade mitt AppleId, vilket jag är glad över.

Var försiktiga guys. Köp inte dem fast det ser förmånligt ut. Man blir bara av med pengar i onödan.

#BeCareful✌🏼️

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Who am I?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards